To prosta w obsłudze platforma do monitorowania dostępności Twojej strony internetowej. Serwis wysyła powiadomienie o niedostępności za pośrednictwem wiadomości SMS oraz e-mail.
Po skonfigurowaniu usługi WebPing zaczyna monitorować dostępność strony internetowej - poprzez sprawdzenie jej obceności, jak również poprzez poszukiwanie pod wskazanym adresem podanego ciągu znaków. W przypadku nie znalezienia podanego ciągu znaków serwis wysyła powiadomienie SMS lub e-mail o niedostępności, a następnie sprawdza czy monitorowana usługa nie zaczęła być ponownie dostępna. W takim przypadku wysyła drugie powiadomienie, że serwis ponownie jest dostępny.
WebPing pozwala na monitoring każdej strony WWW. W szczególności dedykowany jest serwisom, których dostępność w Internecie jest istotna z punktu widzenia biznesowego - sklepy internetowe, serwisy produktowe, serwisy firmowe, landing page dla kampanii reklamowych.
WebPing poszukuje w kodzie HTML monitorowanej strony konkretnego ciągu znaków. Może to być tytuł strony, numer konta Google Tag Manager lub Google Analytics. Szczególnie polecamy monitorować ten ostatni - dzięki temu otrzymasz powiadomienie również, gdy z jakiegoś powodu skrypt śledzący GA zniknie z Twojej strony (na przykład w skutek błędu agencji lub frameworka).
Założenie konta możliwe jest poprzez formularz rejestracyjny, dostępny po wybraniu pakietu z cennika lub poprzez pozycję w menu górnym. Do rejestracji niezbędne jest podanie poprawnych danych, w szczególności adresu e-mail, gdyż na niego zostanie wysłany link potwierdzający rejestrację jak również pierwsze powiadomienia o dostępności.
Aby rozpocząć monitorowanie usługi należy ją skonfigurować w panelu klienta.
W WebPing akceptujemy płatności za pośrednictwem PayU oraz tradycyjne przelewy, dla agencji mamy też możliwość wystawiania faktur z odroczonym terminem płatności.